Hem » Om oss » Frågor och svar

Frågor och svar

Hur gör man för att avsluta sitt Autogiroabonnemang?
Man skickar ett mejl till vannasby@friskvardscenter.se med sina person- och kontaktuppgifter, gärna också varför man inte vill fortsätta, så återkommer vi normalt inom 1 vecka med avräkning.

Varför stänger ni klockan 22.00?
Vi har som ni säkert känner till en begränsning av öppettiderna eftersom vi har bostadslägenheter i fastigheterna, vi är förstås privilegierade över att våra tränande kunder är så duktiga och inte stör så vi måste minska öppettiderna.

Förlängs autogirot ett år till om man inte avslutar det?
Nej kortet ”tickar på” månad för månad tills man säger upp kortet.

Hur gör man för att kunna boka sig på gruppträning?
Man loggar in med sina 6 första siffror i personnumret + sin e-postadress.

Finns möjlighet till provträning?
Ja, hör av er i tid så att vi får möjlighet att hjälpa till med inpasseringen. OBS! att ni inte får följa med någon annan i slussen.

Vad händer om jag utlöser ett larm?
Då utgår avgift för dels utryckning men även avgift för återställning av larmaparatur.

Utpassage?
Det viktiga på vägen ut är att sista ”dragningen” alltid är av innerdörren, annars kommer systemet fortfarande att se dig som närvarande.

Vad händer om jag glömmer avboka en bokning?
Då får du en varning, efter 3 st varningar stängs kortet av. Gäller det tex PT- eller massagebokning faktureras kostnaden.

Comments are closed.